środa, 5 marca 2014

Linia kąpielowa Lucille (Cleo Swim by Panache)

Lucille. Byłam pewna, że niczym mnie ten model nie zaskoczy. A nawet sądziłam, że umrze śmiercią naturalną, ponieważ to pierwsza wersja Lucille była tą WOW. Pozostałe były takie sobie.
Żyłam sobie w takim przekonaniu do czasu, kiedy wybrałam się na sierpniowy pokaz bielizny Panache. To tam mym oczom ukazało się coś, co wiedziałam, że zawładnie Stanikową Alternatywą w sezonie SS14 (wiosna/lato). Połączenie bieli z granatem i dodatkiem turkusu?! Jako wielbicielka niebieskości oniemiałam z zachwytu. Jak się pewnie domyślacie, na inne modele w tym kolorze zareagowałam podobnie - Panache Sport (!), ale o tym innym razem...
W tym sezonie Lucille pojawia się w 4 krojach: usztywnianym bandeau z odpinanymi ramiączkami, podkreślającej biust usztywnianej balkonetce, głęboko wyciętym tankini i miękkim balkoniku.
Do kompletu są 3 rodzaje majtek - dziewczęce, z falbanką przy gumce w pasie, drugie, wiązane po bokach i trzecie - spódniczka.

Wróćmy na rozgrzaną słońcem plażę... Widzimy na niej siebie wylegującą się na kocu z okularami przeciwsłonecznymi na nosie i książką w dłoni. Tak, bandeau do tego celu sprawdzi się wyśmienicie - zdejmujemy ramiączka i pięknie, równo opalamy ramiona.
Bandeau już pewnie znacie. Właśnie, wiecie, że to słowo pochodzi z francuskiego i oznacza opaskę?  Jeśli nie wiedzieliście to pewnie nie wiecie, jak to słowo wymawiać? :)
Bandeau czyta się bɑ̃do - wg słownika, z internetu wzięte i nieludzko wygląda. Bardziej po naszemu to po prostu "bondo".


Tak, jest bandeau z piękną, turkusową klamrą na mostku. Ma odpinane ramiączka i wygląda bardzo seksownie. Dostępne w rozmiarach 28-38 D-G.


Jest też usztywniana balkonetka z marszczeniami materiału w dolnej części misek, która wizualnie powiększy mniejsze biusty. Dostępna w rozmiarach 28-38 D-H.


I jest tankini Lucille! Moim zdaniem król sezonu kąpielowego :). Idealny dla kobiet lubiących swój biust, a pragnących ukryć brzuch, bo ta koszulka podkreśli i wyeksponuje biust, a ukryje inne niedoskonałości. 



Tankini występuje w rozmiarach 28-38 D-H.

Aaa, zapomniałam o miękkiej balkonetce :). Ale nie mam jej w sklepie, więc zdjęć nie będzie. Na katalogowej fotografii wygląda tak:


Dostępna w rozmiarach 28-38 D-J.

Bandeau i usztywniana balkonetka są zapinane z tyłu na klips, zaś tankini jest zapinane jak biustonosz - na haftki, a zapięcie ukryte zostało pod materiałem wierzchnim.



Do kompletu są 3 rodzaje majtek:
wiązane po bokach


 
z falbanką przy gumce



i trzecie, ze spódniczką. Na zdjęciu katalogowym wyglądają tak:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz